donderdag 24 maart 2011

Vogelkooitje

Wat een leuk projektje om te maken .
Je kan er zoveel techniekjes in kwijt.
Het patroon komt hier vandaan :http://sandrasscrapshop.blogspot.com/ .

Ik doe mee aan:

justmagnolia.blogspot.michelles-week.html

simonsaysstampschallenge-says-mothers-daygirlie-challenge.html

Ik heb het kooitje bewerkt met coper dapper van Tim Holts.
Daarna ben ik met embossings poeder over de dabber heen gegaan.
En als laatste bewerkt met Cracke -paint.  Voor een old look.
Ook van Timholts.
Het vogeltje en het knopje op het doosje is bewerkt met Glossy Accents.

Het papier wat ik voor het Doosje heb gebruikt is van Tilda.
Het papier is bewerkt met crackel paint en glimmermist.

De vlinders (Butterfly from Magnolia) op het vogelkooitje is een Magnolia stempel. Deze heb ik op krimpie dinkie gestempelt en met mn heating-tool, verwarmd. Zo zijn ze klein en dikker geworden. Ik heb ze voor het verwarmen met mn prisma color potloden gekleurd.

 Het was erg leuk om te maken ,ben benieuwd naar de reakties.
 En ook dank  voor al de voorgaande lieve reakties.
Groet Majo

18 opmerkingen:

  1. Wauw die is echt helemaal toppie, wat mooi gedaan joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous! Wow!! Awesome work! Thank you so much for joinig us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa
    Simon Says DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi majo,
    hij is echt heel gaaf geworden.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is prachtig! Het is een heel werk geweest denk ik maar je hebt er iets heel moois van gemaakt. Leuk met de lente voor in je huis.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kooitje heel erg mooi! Heb zo zin om het ook te maken Schitterend!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Majo! Dit lijkt mee een heel leuk projectje en staat ook nog op mijn lijstje! Grappig dat je met krimpy dinky hebt gewerkt, leuk idee zeg! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig project, zal wel een paar uurtjes gekost hebben maar het resultaat mag er zijn. Echt lente!!!!! Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kooitje! Wat een werk zal je gehad hebben maar wel een geweldig resultaat!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Majo
    Wat mooi! Dat is echt weer een aanwinst hoor!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooow suuuuperrrrr zeg!! Wat heb je dat mooi gemaakt Majo!! Wat een prachtige technieken en materialen heb je gebruikt! Ik vind hem helemaal TOP!
    Bedankt voor het plaatsen van de link en dat ik even mocht komen koekeloeren bij je!
    Ik zet je erbij op mijn Voorbeelden pagina hoor!

    Groetjes en tot ziens!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je dat mooi gemaakt majo nu hopen dat een mooi wijsje voor je zing hihi.............gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Majo,wat schitterend heb je dit gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel gaaf kooitje mooie kleur ook en de blauwe strik in de top vind ik ook heel gaaf.
    fijn weekend groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie Majo, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wow! Daar krijg ik meteen een voorjaarsgevoel van, heerlijk! Wat een super vogelkooitje is het geworden Majo!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Recent Visitors

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE
Klik op de foto voor de uitleg.

Blogarchief