vrijdag 6 augustus 2010

Merry Christmas


Goedeavond mede Bloggers.
Hier mijn inzending karensdoodlesnetherlandschallengeblog .
Dit keer was het een skets .
Het papier wat ik heb gebruikt is van Daisy & Dandelion.
A Winter 's Tale.
De bloemen heb ik gemaakt met een Mc Gill pons Starburst.
En die heb ik met een brad vast gezet.
Tekst en een lintje ,
Het afdrukje is ingekleurd met mn Copic's.
Wat stickels op de kerstmuts en bessen.
En nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie er van Vinden. Lieve groet Majo.



                                                                                                                                                                                        

18 opmerkingen:

  1. wat een lieffie is dat joh, ik heb dat stempeltje ook, hij is zoooooo leuk.
    succes bij de challenge
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerstkaartje, alles past bij elkaar!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van Karen´s Doodles NL.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een schitterend kerstkaartje
    en zo'n leuk stempeltje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempel ,mooi papier is een super mooie kaart geworden.
    Succes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig papier en echt hartstikke mooi gekleurd!

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje Majo
    Ik vind die sterretjes ook zo geweldig leuk!
    Super dat je weer meedoet bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi majo prachtig weer je kaartje en heel leuk ze met die sterretjes doeiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik wist niet of ie voor mij was hihi, maar dan neem ik hem mee hoor. Dank je wel. gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart! heel mooi papier.
    Bedankt voor het meedoen.
    groetjes Greet
    Karin's Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja heel erg mooi.
    bedankt voor het meedoen.aan karen doodles nl
    leuk dat je op mijn site was
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Majo,zo lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart en super gekleurd!!

    Liefs van Christa
    Karen's Doodle NL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Majo,

    Wat een leuke kaart! Mooi papier en wat is Bigsby een schatje he? Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind het een prachtig kaartje, Majo....heel mooi DP en de geinige digi met knabbelende Bigsby is geweldig ingekleurd!...bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL en succes!
    xxx Margreet (GD)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een schitterend kerstkaartje
    en zo'n leuk stempeltje en heel mooi ingekleurd en mooi papier heb je erbij gebruikt.

    Groetjes Gea
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje Majo en ook nog eens gewonnen!!!De uitdaging van deze week staat op het blog, doe je weer gezellig met ons mee!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE
Klik op de foto voor de uitleg.

Blogarchief