woensdag 26 januari 2011

Valentijn.Kaartboekje.

Hallo allemaal,
Ik heb een nieuw e creatie gemaakt en ben zelf erg blij met het resultaat.Ik heb het patroon bij,
tina ,op haar blog gehaalt.
Het papier is van Magnolia wedding collectie, Het stempeltjes voorop is  van de nieuwe collectie.De hartjes heb ik met mn Nestabilitie gestansd. En bewerkt met cracel ( weet niet hoe je het schrijft) hihi.
De rand van het kaartboek is gestansd met een randenpons van Martha St.
                                          

Dit is de binnenkant linker bladzijde. dit stempeltje is al wat ouder ook dit afdrukje is ingekleurd met distress inkt.

Hier zie je dat het een echt boekje is .Van de zijkant.
Dit is de rechterkant, met ruimte voor evt een kadootje.
   

Ik doe er snoepjes in .....Lekker !!!
Ben heel benieuwd naar jullie reaktie
.Lieve groet Majo.


22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super leuke kaart! Dat wordt een prachtig cadeau om te geven!
    Schitterend! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Majo,
    Leuk dat je even langs kwam op mijn blog. Ik zie dat jij ook Magnoliaatjes erg leuk vind :o)
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat prachtig gemaakt zeg! Super leuk om kado te krijgen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Prachtig gemaakt Majo! Ik had zoiets ook al eerder op een blog gezien en deze staat ook nog op mijn lijstje maar het lijkt me zoveel werk hihihi dus het komt er maar niet van. De ontvanger zal er super blij mee zijn, het is echt iets speciaals!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Majo,wat prachtig gemaakt,leuke stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Majo dit ziet er prachtig uit zeg!Heel mooi gedaan en wat gaaf zijn ze he de nieuwe stempeltjes! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi majo,
    wauw wat is die gaaf geworden, ik wil hem snel in het echt zien, SUPER.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw geweldig gaaf joh, wat is ie mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Mooi gedaan hoor Majo...

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit "ding" staat bij mij ook nog steeds op mijn "to do" lijstje, die van jou is prachtig geworden zeg! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Ook de binnenkant is super!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuuuw Majo wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    dit heb ik ook nog liggen om af te maken!

    ik vind deze schitterend!

    heel mooi van kleur en hele mooie stempels heb je gebruikt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit prachtig Majo! Wat een superleuk idee en je hebt alles heel mooi gecombineerd!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtig boekje.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een mooi boekje heb je gemaakt zeg ik vind hem prachtig

    groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige creatie, heel mooi gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je mag zeker blij zijn met je creatie, wat heb je dat mooi gemaakt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een prachtig boek-kaartje! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi majo ziet er heel lief uit je boekje zal wel boel werk in zitten maar je mag er trots op zijn haha ga maar lekker rond je veertjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Majo...your projects are SO beautiful! I would love it if you would drop by our CDAC group and leave us your blog link in our discussion. That way I can visit your blog often. :)

    http://priscillastyles.ning.com/group/shellysimages

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat 'n fantastiese idee om 'n boek-kaartjie te maak! Die eind resultaat is pragtig en sal enige ontvanger se hart bly maak. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE

ZEG NEE!!! WOORDVERIFICATIE
Klik op de foto voor de uitleg.

Blogarchief